Langkau ke kandungan utama

Testimoni Berjaya Bersama Esp

Ehem-ehem..

Sebelum beli apa-apa produk mesti nak tengok testimoni berjaya dulu kan?saya pun macam tu jugak..disebabkan promo Esp hanya tinggal hampir 5 hari sahaja lagi makan harini saya nak share dengan anda semua testimoni-testimoni menarik dan berjaya dari ESP


Siapa yang perlu ambil ESP??

1. Ibu mengandung – makanan nutrisi yg terbaik,membantu kehamilan dan perkembangan fetus dengan lebih baik

2. Ibu yang menyusu – mengalakkan dan mengekalkan penghasilan susu. Pengambilan esp yang konsisten sepanjang tempoh penyusuan dapat membantu perkembangan fizikal bayi yang lebih sihatPenghidap kencing manis

3. Kanak-kanak 1 tahun ke atas – sangat sesuai untuk tumbesaran yang sempurna

4. Pelajar/pekerja/individu dewasa/warga emas - penambah tenaga/energy booster

5. Penghidap kencing manis

6. Lelaki dan wanita – untuk mencegah dari penyakit

7. Orang yang alergik atau alahan.

8. Wanita ingin menguruskan badan

9. Pesakit yg baru lepas menjalani pembedahan atau ibu yg bersalin ceaser















Banyak lagi testimoni nak share sebenarnya..tapi cukup lah untuk kali ini..bertemu di lain siaran ya..


Pssstttt...jangan lupa tau tinggal 5hari je lagi promo Esp buy 6 free 1  nak tamat..jangan lepaskan peluang keemasan ini ya..

Konsultasi percuma selepas pembelian dari saya..









** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ---------------------------------- ----------------- Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya: whatsapp/wechat/sms 019-5753504 Fb:Rose Nazyiana Fb Pages:cahayacintaku08.blogspot Email:rosnaziana@gmail.com Cod area besout-sungkai-trolak-slim river-tg malim

Ulasan

  1. saya memang peminum tegar esp..setiap hari wajib minum, dah macam ketagih pulak..hehe

    BalasPadam
  2. tidak dinafikan lagi dengan ESP
    saya sendiri jatuh cinta dengan Shaklee kerana ESP ni

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kerana 7 Biji Buah Dokong

Buah Dokong sangat sedap bila di nikmati beramai-ramai.Lagi sedap bila makan x ingat dunia.Dek kerana kemanisannya ramai yang lupa bahawasanya dokong ini membawa padah kepada penyebab sakit urat.Dokong tu sejuk orang tua-tua la kata..
7 biji je pun makan semalam hasilnya Ya Allah sakit sungguh urat dan sengal-sengal badan.Insaf dah xmau sentuh dokong dah..serik weh..memang geram tengok buah ni sebab besar-besar,sebelum ni ok je makan tapi semalam lain pulak jadinya..huk-huk.Dah la buah nya murah sekilo Rm2 je semalam tamak haloba beli sampai 5kilo..haha padahnya diri sendiri yang sakit.Lepas ni hati-hati ya memilih buah kegemaran anda.Pastikan tidak berlaku sebegini kerana siksanya sakit urat orang yang pernah alami je dapat rasakanTapi sikit pun xrisau sebab ostematrix penyelamat segalanya.Thanks Ostematrix!!!Jom click sini ramai-ramai tengok OSTEMATRIX BUKAN SEKADAR KALSIUMNak dapatkan produk shaklee?Boleh lihat detail dibawah untuk membuat sebarang belian.Konsultasi istimewa selepa…

Ostematrix Bukan Sekadar Kalsium

Struktur penting di dalam tubuh badan manusia adalah tulang.Badan kita memerlukan Kalsium yang mencukupi untuk mengekalkan kesihatan tulang kita.Kebiasaanya mereka-mereka yang tidak gemar meminum susu akan menghadapi masalah seperti sakit-sakit kaki,Sakit badan kiranya badan xselesa lah..sengal sana sini  Tulang merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti jantung,paru-paru,hati,ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-oto tubuh kita secara bebas.Mengekalkan kesihatan secara optima adalah sangat penting untuk mendapatkan kesihatan yang menyeluruh.
◆KENAPA OSTEMATRIX??◆-Ostematrix membekalkan nutrien-nutrien penting termasuk kalsium yang dapat membantu kita dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.Ianya juga mengandungi magnesium,vitamin D dan mineral zinc,tembaga dan manganese untuk membantu dala memelihara kesihatan yang baik.Tablet yang bersaiz kecil dan disalut licin juga mudah ditelan(sajian harian sebanyak 4biji tablet sehari dan untuk mendapa…

Petua Hilangkan Parut Jerawat Dengan Vitamin C Shaklee

Petua Hilangkan Parut Jerawat, Gatal-Gatal dan Selaran Matahari







Parut di bahagian muka atau badan akibat dari jerawat, gatal-gatal disebabkan allergik atau parut akibat selaran matahari akan bertukar menjadi kehitaman. Wajah akan nampak kusam dan tidak bermaya. Begitu juga dengan kulit yang lain.

Parut terbentuk dari proses penyembuhan luka secara semulajadi. Sebab tu la bila jerawat dah mulai kering, ia akan meninggalkan kesan hitam.

Atasi parut jerawat dengan;

Daun Lidah Buaya

- Digunakan sejak zaman dahulu lagi.
- Mempunyai asid amino dan lignin yang amat baik untuk merangsang pertumbuhan sel-sel kulit baharu.
- Ambil beberapa helai daun lidah buaya, kemudian ambil lendirnya.
- Sapukan lendir tersebut pada parut atau kulit wajah sekurang-kurangnya tiga kali seminggu.

Kulit Kayu Manis

- Kisar atau lumatkan beberapa batang kulit kayu manis dan jadikan serbuk. Campurkan bersama sedikit air dan sapukan pada parut.
- Merupakan sejenis rempah ratus untuk menambah perasa dalam makanan.
- Dik…