Langkau ke kandungan utama

Lindungi Jantung Dengan Omega Guard Shaklee

Omega Guard Shaklee melindungi Jantung Anda. Omega Guard Shaklee membekalkan asid lemak Omega 3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh.


Omega Guard Shaklee membantu mengurangkan risiko penyakit jantung.

Kajian menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak Omega 3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari. Penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak Omega 3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular, di samping membantu memelihara tekanan darah  dan paras trigliserida yang normal. Omega 3 juga dapat memelihara kesihatan otak, penglihatan dan fungsi-fungsi sendi.

Antara kebaikan omega 3 dalam omega shaklee

Untuk jantung


●Mengurangkan risiko insiden  serangan jantung.

●Mengurangkan risiko kematian akibat serangan jantung.

●Mengurangkan risiko mendapat denyutan  jantung tak menentu.

●Mengurangkan sakit dada Angina pada pesakit yang mempunyai masalah saluran jantung tersumbat (Ischaemic Heart Disease).

●Mengurangkan risiko serangan jantung kali kedua bagi pesakit yang pernah mendapat serangan jantung sebelum ini.



Omega 3 shaklee minyak ikan terbaik didunia


Omega Guard Shaklee mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak Oemga 3 secara semulajadi iaitu EPA, DHA,ALA dan banyak lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala EPA pula amat penting bagi perkembangan dan fungsi-
fungsi otak.




Omega Guard Shaklee dihasilkan melaui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak Omega 3 yang bermanfaat dan semulajadi dalam menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam ikan-ikan yang lain.


Testimoni




Omega Guard Shaklee Melindungi Jantung kita ni best sebab dia berbentuk soft gel,senang je nak telan..Dalan 1 botol Ada 90 biji di dalamnya. Kita disaran mengambil sekurang-kurangnya 3 biji Omega Guard sehari. Memang terbaik untuk mereka yang nak turunkan paras kolestrol dan untuk lindungi jantung..

★Promo omega guard beli 6 percuma 1

★Belian 2 botol omega less 5%



Dimana pilihan anda?

Hubungi saya jika berminat menjaga jantung yang sihat





** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ---------------------------------- ----------------- Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya: whatsapp/wechat/sms 019-5753504 Fb:Rose Nazyiana Fb Pages:cahayacintaku08.blogspot Email:rosnaziana@gmail.com Cod area besout-sungkai-trolak-slim river-tg malim

Ulasan

  1. saya memilih untuk membeli bulan ini kerana promosinya yang menarik

    VITAMIN C UNTUK CANTIK

    BalasPadam
  2. Xtugi klau setiap rumah ada omega guard ni

    BalasPadam
  3. Sebelum kenal Shaklee, tak pernah tahu pun pasal Omega Guard ni semua.. Bile kenal Shaklee, alhamdulillah baru terbuka mata yang Omega Guard sebenarnya salah satu supplement penting tubuh terutamanya utk jantung..

    Tips elakkan ambil paracetamol ketika migrain menyerang

    BalasPadam
  4. Baru je balik dari memborong omega ni kat brach... memang ramai dah yakin dengan jenama shaklee berbanding jenama lain di pasaran...

    Isteri Risau Suami Cari Lain Kerana Dirinya Masih Belum Hamil!

    BalasPadam
  5. Yeah..omega memang dah jadi benda wajib..since preggy ambik..nak bg ank bijak...hihi

    BalasPadam
  6. Omega terbaik! Saya memang amalkan untuk bakar lemak dan utk minda anak2.

    Jemput baca: Betulkah Anak Hrithik Roshan Amalkan Ubat Khas untuk Sembuh Penyakit Asthma?

    BalasPadam
  7. Omega wajib utk sue dan anak...rugi sape xgrab bln nie.

    Omega Untuk kecantikan kulit

    BalasPadam
  8. Omega guard shaklee memang terbaik. Lindungi jantung anda sebelum terlambat.

    Jom picit sini.. business training shaklee

    BalasPadam
  9. Terbaik la omega ni..bkn saja utk minda ..malah boleh mgurangkan kolestrol

    BalasPadam
  10. terbaik kalau bagi hadiah kat mak ayah ni..

    BalasPadam
  11. Sayang tau masih ada orang yang xnak amalkan omega guard walaupun tahu banyak manfaat yang mereka akan dapat. Cemana nak bantu mereka ye..
    CANTIK BAK MODEL

    BalasPadam
  12. Semua peringkat umur dari setahun hingga ke atuk nenek boleh amalkan omega guard. Wajib grab promo bulan ni! :)

    BalasPadam
  13. anak-anak suka sangat dengan omega ni...sebab bagus sangat untuk otak, pelajar sekolah wajib makan omega.

    BalasPadam
  14. Beli borong bulan ni.Tengah promosi.. boleh hadiah kat.mertua,kat mak ayah simpat utk sendiri..



    kebaikkan mandi air sejuk

    BalasPadam
  15. Wajib borong lebih la omege ni..dah alang harga promo kan sekarang
    Testimoni Hot Lagi Fresh Omega Guard Shaklee

    BalasPadam
  16. Banyak kebaikkan yg dapat dr Omega Guard nie, sempena bulan nie promo omega boleh beli buat stok kat rumah

    BalasPadam
  17. Jangan lupa hadiahkan pada ibu bapa.. kesihatan mereka, kebahagiaan kita..

    BalasPadam
  18. Cegah sebelum kena.. Sakit jantung boleh menyerang sesiapa shj.

    JOM BACA DILEMA IBU BERSALIN SUKAR KURUS

    BalasPadam
  19. Senang ada minyak ikan dalam bentuk softgels. Dulu kena telan cecair minyak ikan..Perghhh...

    Jom Hidup Sihat Tanpa Ubat

    BalasPadam
  20. minyak ikan shaklee terbaik. rugi kalau tak borong bulan ni..ada promosi tu..

    Ketahui 10 Sebab Kenapa Patut Beri Anak Meal Shakes

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kerana 7 Biji Buah Dokong

Buah Dokong  sangat sedap bila di nikmati beramai-ramai.Lagi sedap bila makan x ingat dunia.Dek kerana kemanisannya ramai yang lupa bahawasanya dokong ini membawa padah kepada  penyebab sakit urat .Dokong tu sejuk orang tua-tua la kata.. 7 biji je pun makan semalam hasilnya Ya Allah sakit sungguh urat dan sengal-sengal badan.Insaf dah xmau sentuh dokong dah..serik weh..memang geram tengok buah ni sebab besar-besar,sebelum ni ok je makan tapi semalam lain pulak jadinya..huk-huk.Dah la buah nya murah sekilo Rm2 je semalam tamak haloba beli sampai 5kilo..haha padahnya diri sendiri yang sakit.Lepas ni hati-hati ya memilih buah kegemaran anda.Pastikan tidak berlaku sebegini kerana siksanya sakit urat orang yang pernah alami je dapat rasakan Tapi sikit pun xrisau sebab ostematrix penyelamat segalanya.Thanks Ostematrix!!! Jom click sini ramai-ramai tengok  OSTEMATRIX BUKAN SEKADAR KALSIUM Nak dapatkan produk shaklee? Boleh lihat detail dibawah untuk membuat sebarang belian.Kon

Petua Hilangkan Parut Jerawat Dengan Vitamin C Shaklee

Petua Hilangkan Parut Jerawat, Gatal-Gatal dan Selaran Matahari Parut di bahagian muka atau badan akibat dari jerawat, gatal-gatal disebabkan allergik atau parut akibat selaran matahari akan bertukar menjadi kehitaman. Wajah akan nampak kusam dan tidak bermaya. Begitu juga dengan kulit yang lain. Parut terbentuk dari proses penyembuhan luka secara semulajadi. Sebab tu la bila jerawat dah mulai kering, ia akan meninggalkan kesan hitam. Atasi parut jerawat dengan; Daun Lidah Buaya - Digunakan sejak zaman dahulu lagi. - Mempunyai asid amino dan lignin yang amat baik untuk merangsang pertumbuhan sel-sel kulit baharu. - Ambil beberapa helai daun lidah buaya, kemudian ambil lendirnya. - Sapukan lendir tersebut pada parut atau kulit wajah sekurang-kurangnya tiga kali seminggu. Kulit Kayu Manis - Kisar atau lumatkan beberapa batang kulit kayu manis dan jadikan serbuk. Campurkan bersama sedikit air dan sapukan pada parut. - Merupakan sejenis rempah ratus untuk menambah

INFO:KHASIAT BUNGA KANTAN

INFO KHASIAT BUNGA KANTAN: Assalamualaikum SEMUA.. Sejak akhir-akhir ini kecoh dengan kenaikan harga bunga kantan 2 batang rm10 pun hado...tapi saya xbeli sebab dibelakang rumah pun ada..ehe selalunya kita menggunakan bunga kantan di dalam masakan asam pedas, laksa dan nasi kerabu betul tak?? tahukah anda bahawa sebenarnya bunga kantan ni banyak khasiatnya??? untuk buahnya ➡ boleh merawat penyakit telinga untuk bunganya ➡ jus diminum dan dimakan mentah untuk tujuan mewangikan badan.. daunnya ➡untuk mencuci kudis,lebam dan luka..dan juga boleh digunakan dalam mandian wanita selepas bersalin.. batang lembutnya ➡boleh dimakan dan direbus untuk mandian dan mewangikan badan.. sebenarnya... bunga kantan ini boleh dimakan mentah dibuat ulam dan itu yang lebih baik sebab khasiatnya tidak banyak yg hilang.. Tapi yang paling best bunga kantan untuk pembikinan LAKSA laksa mak saya paling sedap kat dunia.. Dapat tengok je lah..kalau nak sila masuk dapur masak laksa ya.