Langkau ke kandungan utama

Petua Hilangkan Parut Jerawat Dengan Vitamin C Shaklee

Petua Hilangkan Parut Jerawat, Gatal-Gatal dan Selaran Matahari







Parut di bahagian muka atau badan akibat dari jerawat, gatal-gatal disebabkan allergik atau parut akibat selaran matahari akan bertukar menjadi kehitaman. Wajah akan nampak kusam dan tidak bermaya. Begitu juga dengan kulit yang lain.

Parut terbentuk dari proses penyembuhan luka secara semulajadi. Sebab tu la bila jerawat dah mulai kering, ia akan meninggalkan kesan hitam.

Atasi parut jerawat dengan;

Daun Lidah Buaya

- Digunakan sejak zaman dahulu lagi.
- Mempunyai asid amino dan lignin yang amat baik untuk merangsang pertumbuhan sel-sel kulit baharu.
- Ambil beberapa helai daun lidah buaya, kemudian ambil lendirnya.
- Sapukan lendir tersebut pada parut atau kulit wajah sekurang-kurangnya tiga kali seminggu.

Kulit Kayu Manis

- Kisar atau lumatkan beberapa batang kulit kayu manis dan jadikan serbuk. Campurkan bersama sedikit air dan sapukan pada parut.
- Merupakan sejenis rempah ratus untuk menambah perasa dalam makanan.
- Dikatakan mempunyai khasiat terutama pada kulit kerana mampu melancarkan peredarah darah serta menyalurkan nutrien ke bahagian kulit.
- Juga bertindak sebagai antiseptik semulajadi untuk membunuh kuman akibat luka dan ejen menghilangkan parut.

Anda juga boleh dapatkan Set Kulit Cantik Tanpa Parut dari Shaklee iaitu Vitamin C Shaklee






MURAH & BERKESAN!!

Anda hanya perlu berbelanja RM 20++ sebulan utk kecantikkan kulit!!.
Kesan positif seawal 2minggu bergantung pada individu.. Ada yg ambil 5hari pun dah nampak perubahan

100% natural & organik. 1 tablet = 7 biji oren!

Sustained Release VITAMIN C PLUS

MANFAAT UTAMA

Membentuk Kolagen

● Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen ialah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.

Memperbaiki Simptom Pendarahan

●Kekurangan Vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

Peningkatan Sistem Imun

●Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga mengurangkan simptom selsema.

Memerangi kanser
● Ia satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimia berbahaya dari tubuh dengan berkesan.


Mencantikkan Kulit

●Pengambilan Vitamin C setiap hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

Memperbaiki Insomnia

●Ia memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan.

Mengekalkan kolestrol sihat

●Ia mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.


Antara simptom kekurangan vitamin C;

●Mudah tertekan / Stress - sering letih dan lemah

●Kulit kelihatan sangat kering dan bersisik, tapak kaki keras dan kasar

●Luka yang lambat sembuh

●Mudah selsema / bersin

●Wajah nampak tua dari usia (Vitamin C penting utk pembentukan kolagen)

●Mudah dapat ulser

●Mudah demam / antibodi tak kuat

●Gusi berdarah

●Salur darah mengecil

●Sakit sendi

●Tanda lebam pada badan

●weight loss (bukan kurus sihat tp kurus yang tak sihat, lemah dan kusam)

HARGA RM 92.50 SEBOTOL


Nak dapatkan Vitamin C Shaklee boleh hubungi saya dan dapatkan konsultasi percuma dari saya selepas pembelian





** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ---------------------------------- ----------------- Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya:
whatsapp/wechat/sms 019-5753504
Fb:Rose Nazyiana
Fb Pages:cahayacintaku08.blogspot Email:rosnaziana@gmail.com
Cod area besout-sungkai-trolak-slim river-tg malim

Ulasan

  1. Pengambilan Vitamin C secara berterusan mampu menguatkan imun tubuh dan juga mencantikkan kulit.
    Kenali Pengedar Shaklee Anda

    BalasPadam
  2. sebelum mengenali vitamin c memang tepek ke kulit kayu manis lepas diasah....tp kini mudah je..telan je

    turunkan bacaan kolestrol

    BalasPadam
  3. Dah lama mengidamkan vitamin C ni...bulan ni saip lah kau, ku nak order jugak.

    BalasPadam
  4. tidak lagi tepek bedak sejuk tiap2 malam, mcm org dulu2.. sekrg telan supplemnt shaklee dah boleh cantik..

    BalasPadam
  5. Vitamin c mmg best..konsisten amalkan mesti hasilnya superb..takyah cucuk2 bagai.


    Jemput baca: Buat Duit Online Tanpa Modal Dengan Blog

    BalasPadam
  6. Vitamin c memang bagus...vitamin c juga untuk menguatkan imun badan...

    BalasPadam
  7. Setiap rumah wajib ada vit c. Bila buah2 selsema atau demam tu datang, cepat2 telan vit c 2 biji. Minum air banyak2. In sya Allah...

    JommSihatDanCantik -> BACA POINT PENTING ESP

    BalasPadam
  8. Vitamin C Shaklee ni memang best :D, selain parut,tingkatkan imun dan macam2 lagi


    :: anmashealthcare.blogspot.com ::

    BalasPadam
  9. saya pon consume vitamin C shaklee setiap hari...memang nampak perubahannya..

    Cara Mengatasi Tidur Berdengkur

    BalasPadam
  10. vitamin memang bagus..dan vitamin c shaklee paling bagus..bak kata ayah vitamin c asli..sebab rasa masam..ayah memang pengguna tegar vitamin c...hehe

    KETAHUI CARA MENGATASI WAJAH WANITA NAMPAK TUA SEBELUM USIA

    BalasPadam
  11. Sambutan vit c ni memang menggalakkan..saya sendiri pengguna tetap..memang best..dok belek2 vit c dlm peti rupanya dah nk abis..esok kena beli la jwabnya.

    BalasPadam
  12. Vitamin c Mmg baik utk hlgkan jerawat.. Utk hlgkan parut.. Kalau gabung dgn Vit e dan esp lagi superb
    Kenapa suami Aku cari lain??

    BalasPadam
  13. Vitamin C memang femes d kalangan mereka yang inginkan kulit cantik.juga boleh meningkatkan sistem imunisasi kita

    aktiviti bersama keluarga

    BalasPadam
  14. Baru naik jerawat kat pipi..apa lagiselain telan vit c...ambik sket utk tempek kat jerawat.Hasilnya..jerawat dah kecut. Dats y i like vit c!!!

    BalasPadam
  15. Anda tak nak berjerawat kan..? Jangan risau vitamin shaklee sudah ada produk untuk anda hilangkan dan cegah jerawat di muka anda. Jangan tunggu lagi..amalakan segera vitamin shaklee untuk kesihatan dan kecantikan anda.

    keistimewaan meal shakes untuk siapa

    BalasPadam
  16. Vitamin C Shaklee pilihan wajib kerana bukan sahaja semulajadi, tp kerana pelepasan perlahan-lahan vitamin C.x perlu risau nak top up vit c setiap berapa jam

    BalasPadam
  17. saya juga ambil vitamin C shaklee nie, alahamdulillah sejak amalkan vitamin C ini jerawat pun dah segan-segan nak tumbuh kat muka nie.

    BalasPadam
  18. vitamin c memang bagus untuk keringkan jerawat, lagi satu untuk luaran mak jemah suka tepek vivix, cepat kecut bahagian jerawat tu..

    BalasPadam
  19. Consume vita c ni untuk tumit pecah.. berkesan.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kerana 7 Biji Buah Dokong

Buah Dokong sangat sedap bila di nikmati beramai-ramai.Lagi sedap bila makan x ingat dunia.Dek kerana kemanisannya ramai yang lupa bahawasanya dokong ini membawa padah kepada penyebab sakit urat.Dokong tu sejuk orang tua-tua la kata..
7 biji je pun makan semalam hasilnya Ya Allah sakit sungguh urat dan sengal-sengal badan.Insaf dah xmau sentuh dokong dah..serik weh..memang geram tengok buah ni sebab besar-besar,sebelum ni ok je makan tapi semalam lain pulak jadinya..huk-huk.Dah la buah nya murah sekilo Rm2 je semalam tamak haloba beli sampai 5kilo..haha padahnya diri sendiri yang sakit.Lepas ni hati-hati ya memilih buah kegemaran anda.Pastikan tidak berlaku sebegini kerana siksanya sakit urat orang yang pernah alami je dapat rasakanTapi sikit pun xrisau sebab ostematrix penyelamat segalanya.Thanks Ostematrix!!!Jom click sini ramai-ramai tengok OSTEMATRIX BUKAN SEKADAR KALSIUMNak dapatkan produk shaklee?Boleh lihat detail dibawah untuk membuat sebarang belian.Konsultasi istimewa selepa…

Ostematrix Bukan Sekadar Kalsium

Struktur penting di dalam tubuh badan manusia adalah tulang.Badan kita memerlukan Kalsium yang mencukupi untuk mengekalkan kesihatan tulang kita.Kebiasaanya mereka-mereka yang tidak gemar meminum susu akan menghadapi masalah seperti sakit-sakit kaki,Sakit badan kiranya badan xselesa lah..sengal sana sini  Tulang merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti jantung,paru-paru,hati,ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-oto tubuh kita secara bebas.Mengekalkan kesihatan secara optima adalah sangat penting untuk mendapatkan kesihatan yang menyeluruh.
◆KENAPA OSTEMATRIX??◆-Ostematrix membekalkan nutrien-nutrien penting termasuk kalsium yang dapat membantu kita dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.Ianya juga mengandungi magnesium,vitamin D dan mineral zinc,tembaga dan manganese untuk membantu dala memelihara kesihatan yang baik.Tablet yang bersaiz kecil dan disalut licin juga mudah ditelan(sajian harian sebanyak 4biji tablet sehari dan untuk mendapa…