Langkau ke kandungan utama

APA ITU NUTRIFERON SHAKLEE

KENAPA MESTI MEMILIH NUTRIFERON SHAKLEE??

Assalamualaikum..
Selamat pagi ahad semua..alhamdulillah hari ni dah masuk 14 RAMADHAN..

Pagi ni ros nak kongsikan pengalaman berharga dengan nutriferon shaklee

Pernah dengar tak Nutriferon?
Tahu tak apa Nutriferon?
Bila demam atau sakit, mesti ramai yang ambil panadol/pain killer kan. Ish. Tak elok tau sebenarnya..lagi 1 kalau elergic mesti terpaksa jumpa doctor untuk dapatkn suntikan elak elergic merebak kan?okey harini nak share pengalaman berharga nutriferon dengan boboiboy ku..

Since jun 2014,ros start consume Nutriferon. Selama ni buat tak endah je dengan nutriferon..dijadikan cerita masa NC ritu chek in di hotel sunway pyramid..lepas breakfirst bawa akif dan adiq mandi pool..masa tu tengok adiq lain macam je tergaru-garu..rasa xsedap hati nak bawak la boboiboy ni naik bilik..cek2 lepas tu bukak seluar adiq penuh bengkak2 kt kaki die..klorin banyak sangat dalam pool tu..lupa nak ambil gambar masa tu sebab cemas sangat..teringat ada dalam goodies bag nutriferon..so apa lagi ku ambil 2 sachet lumur kat bengkak2 tu then siap2 mandi masukkan dalam susu diorg nutriferon 1 sachet lagi..xsmpai setengah jam bengkak2 tu surut..haa..stat dari situ kah ros mula jatuh cinta dengan NUTRIFERON.

Kenapa mesti memilih Nutriferon Shaklee?

1. Ia membantu meningkatkan kadar interferon di dalam badan secara semulajadi - Saintis telah mengenalpasti interferon sebagai satu faktor penting penyumbang kepada sistem imunisasi yang sihat. Nutriferon adalah satu-satunya supplemen tambahan yang dihasilkan oleh US oleh Pakar Imunisasi yang menjumpai interferon.

2. Ia dihasilkan oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko Kojima, immunilogist dunia yang terkenal yang telah menemui interferon pada tahun 1954. Beliau telah membuat penyelidikan selama 40 tahun bagi mencari sebatian semulajadi untuk merangsang pengeluaran interferon dalam badan kita. Nutriferon Shaklee adalah satu-satunya supllemen perlindungan di US.

3. Campuran interferon yang dipatenkan – elemen tumbuh-tumbuhan penggalak. Nutriferon mempunyai MACH, 1 campuran interferon daripada ekstrak tumbuhan yang telah dipatenkan formula ekslusif yang mengandungi ekstrak labu, ekstrak safflower, ekstrak benih Asian Plantain dan ekstrak Japanese Honeysuckl.

4. Di sokong oleh 4 kajian klinikal ke atas manusia, Ujian klinikal ini mengesahkan kesihatan luarbiasa dan sokongan imunisasi hasil manfaat daripada campuran ekstrak proprietari yang ditemui di dalam Nutriferon.

5. Formula ekslusif dilindungi oleh 3 paten – Nutriferon disokong oleh 3 paten dan hanya boleh didapati melalui Shaklee dan Independent Distributor Shaklee sahaja. Formula yang unik dan berpaten ini hanya ekslusif di Shaklee.

6. Ia dibuat menurut sistem piawaian kualiti yang terbaik. Ia telah melalui ujian sistematik yang ketat untuk keselamatan, kesucian, potensi & prestasinya.

8 Fungsi Utama Nutriferon Shaklee;

1.Mengukuhkan sistem imun dalam 3 hari
~ Nutriferon adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian menunjukkan interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan system imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi (T-sel, B-sel dan macrophage) dalam badan untuk bertindak.

2.Melawan kanser dan tumor
~ interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawansel kanser dan tumor. Ia juga boleh mengurangkan ketidakselsesaan semasa rawatan kemoterapi.

3.Melindungi dari influenza
~ mengimbangi tindak balas imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob termasuk demam, selesema, alahan, keradangan dan influenza.

4.Meringankan tekanan dan kelesuan
~ membantu mengatasi kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan dan gaya hidup aktif.

5.Melambatkan penuaan
~ formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat.

6.Mengurangkan infeksi oleh pesakit hepatitis B & C
~ keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan contohnya kembung perut, mual dan muntah.

7.Mempertingkatkan menopous
~ membantu masalah yang timbul akibat menopous seperti darah tinggi, tahap kolestrol yang tinggi, peredaran darah dan pelbagai lagi.

8.Mempertingkatkan PMS
~ terbukti secara klinikal untuk meningkatkan gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokron system iaitu menstrual cramps, sakit belakang, tender breast, jerawat, keresahan, masalah tidak dapat tidur dan mood swing.

Banyak sungguh yang best dengan Nutriferon kan. Apa lagi yang best? Bila ambil Nutriferon ni, kita tak akan rasa mengantuk. Rasa cam biasa je. So tak ada la lepas ambil ni kita akan tidur cam makan ubat demam atau yang lain.

Apa tunggu lagi. Dapatkan sekarang.

Ros| 0195753504

FB:Rose Nazyiana

FB PAGES:cahayacintaku08.blogspot

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kerana 7 Biji Buah Dokong

Buah Dokong  sangat sedap bila di nikmati beramai-ramai.Lagi sedap bila makan x ingat dunia.Dek kerana kemanisannya ramai yang lupa bahawasanya dokong ini membawa padah kepada  penyebab sakit urat .Dokong tu sejuk orang tua-tua la kata.. 7 biji je pun makan semalam hasilnya Ya Allah sakit sungguh urat dan sengal-sengal badan.Insaf dah xmau sentuh dokong dah..serik weh..memang geram tengok buah ni sebab besar-besar,sebelum ni ok je makan tapi semalam lain pulak jadinya..huk-huk.Dah la buah nya murah sekilo Rm2 je semalam tamak haloba beli sampai 5kilo..haha padahnya diri sendiri yang sakit.Lepas ni hati-hati ya memilih buah kegemaran anda.Pastikan tidak berlaku sebegini kerana siksanya sakit urat orang yang pernah alami je dapat rasakan Tapi sikit pun xrisau sebab ostematrix penyelamat segalanya.Thanks Ostematrix!!! Jom click sini ramai-ramai tengok  OSTEMATRIX BUKAN SEKADAR KALSIUM Nak dapatkan produk shaklee? Boleh lihat detail dibawah untuk membuat sebarang belian.Kon

Petua Hilangkan Parut Jerawat Dengan Vitamin C Shaklee

Petua Hilangkan Parut Jerawat, Gatal-Gatal dan Selaran Matahari Parut di bahagian muka atau badan akibat dari jerawat, gatal-gatal disebabkan allergik atau parut akibat selaran matahari akan bertukar menjadi kehitaman. Wajah akan nampak kusam dan tidak bermaya. Begitu juga dengan kulit yang lain. Parut terbentuk dari proses penyembuhan luka secara semulajadi. Sebab tu la bila jerawat dah mulai kering, ia akan meninggalkan kesan hitam. Atasi parut jerawat dengan; Daun Lidah Buaya - Digunakan sejak zaman dahulu lagi. - Mempunyai asid amino dan lignin yang amat baik untuk merangsang pertumbuhan sel-sel kulit baharu. - Ambil beberapa helai daun lidah buaya, kemudian ambil lendirnya. - Sapukan lendir tersebut pada parut atau kulit wajah sekurang-kurangnya tiga kali seminggu. Kulit Kayu Manis - Kisar atau lumatkan beberapa batang kulit kayu manis dan jadikan serbuk. Campurkan bersama sedikit air dan sapukan pada parut. - Merupakan sejenis rempah ratus untuk menambah

INFO:KHASIAT BUNGA KANTAN

INFO KHASIAT BUNGA KANTAN: Assalamualaikum SEMUA.. Sejak akhir-akhir ini kecoh dengan kenaikan harga bunga kantan 2 batang rm10 pun hado...tapi saya xbeli sebab dibelakang rumah pun ada..ehe selalunya kita menggunakan bunga kantan di dalam masakan asam pedas, laksa dan nasi kerabu betul tak?? tahukah anda bahawa sebenarnya bunga kantan ni banyak khasiatnya??? untuk buahnya ➡ boleh merawat penyakit telinga untuk bunganya ➡ jus diminum dan dimakan mentah untuk tujuan mewangikan badan.. daunnya ➡untuk mencuci kudis,lebam dan luka..dan juga boleh digunakan dalam mandian wanita selepas bersalin.. batang lembutnya ➡boleh dimakan dan direbus untuk mandian dan mewangikan badan.. sebenarnya... bunga kantan ini boleh dimakan mentah dibuat ulam dan itu yang lebih baik sebab khasiatnya tidak banyak yg hilang.. Tapi yang paling best bunga kantan untuk pembikinan LAKSA laksa mak saya paling sedap kat dunia.. Dapat tengok je lah..kalau nak sila masuk dapur masak laksa ya.