Langkau ke kandungan utama

Manfaat Vitamin C shaklee

Dulu bangun pagi bersin....
Jangan tanya setiap hari ke??

Memang setiap hari pun....
Sampai sakit dan luka hidung ni dok tenyeh-tenyeh

Saya pun makan lah vitamin C tapi saya makan untuk kulit bukannya untuk resdung pun sebenarnya..

Tapi kan bila dah lama makan vitamin c saya perasan bangun pagi dah xbersin lagi..dah xtenyeh hidung lagi..

Alhamdulillah sekarang dah banyak perubahan...
Gatal-gatal resdung dah makin xder
Kulit pun lembap dan moist je..
Jerawat pun dah jarang nak naik☺

Penting vitamin c ni ialah ia menguatkan pertahanan badan kita almaklumlah sekarang macam-macam penyakit zika la,jerebu la..

Jadi saya pilih vitamin c shaklee untuk upkan imun kami sekeluarga

Manfaat utama Vitamin c
✔Meransang pembentukan kolagen  ✔Memperbaiki simptom pendarahan- kekurangan vitamin C adalah penyebab gusi berdarah, lebam kulit, luka lmbat sembuh, kulit kering, ruam, kulit kasar
✔Peningkatan sistem imun- membina sel darah merah yg sihat, membantu sel darah putih menentang bakteria & kuman
✔Memerangi kanser dgn kemampuan antioksidan
✔Mencantikkan kulit - kulit cerah, lambatkan penuaan, sekat pembentukan pigmen penyebab jeragat
✔Memperbaiki insomnia, stress ✔Mengekalkan kolesterol sihat &tekanan darah

Kesan akibat kurang vitamin C dalam badan:

➡Kulit jadi kusam dan kering
➡Kulit cepat berkedut dan nampak lebih ➡tua dari usia sebenar
➡Gusi mudah berdarah
➡Luka lambat sembuh
➡mudah dijangkiti demam dan selsema

Cegah sebelum parah

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Pengedar Sah Shaklee Tanjong Malim Perak

Assalamualaikum
Selamat pagi ahad. Hujan je dari subuh tadi alhamdulillah semoga Allah S.W.T memberkati Dan merahmati kehidupan kita semua
Untuk anda yang tercari-cari produk shaklee sekitar tanjong malim,behrang,slim river,besout boleh terus berurusan dengan saya.In Shaa Allah ready stock suplemen shaklee untuk anda






Anda xperlu tunggu lama,hanya call@ whatsapp sahaja saya,saya akan hantar terus hingga ke depan pagar rumah anda

Hubungi saya ditalian 0195753504

🍃S A Y A   J U A L   S H A K L E E🍃 #pengedarshakleetgmalim

Cash On Delivery@COD Shaklee Perak

Assalamualaikum.. Selamat menyambut hari Depavaali kepada yang menyambutnya..yang xsambut tu mesti tengah rehat-rehat bersama keluarga kan?dah lunch ke korang??
Ok sambil duduk rehat-rehat tu meh baca entry saya sikit..Harini saya nak tulis bab kawasan yang biasa saya lakukan perkhidmatan CASH ON DELIVERY ataupun singkatannya ialah COD.Sekarang ni lebih ramai suka khidmat ni kerana banyak faedahnya..Lebih cepat barang yang anda ingin milikinya dan yang paling penting jimat pos serta boleh terus face to face saya consult cara pemakanan..
Untuk itu sesiapa yang ingin mendapatkan produk shaklee di area besout,sungkai,trolak,slim river,tg malim boleh hubungi saya di talian 019-5753504(ros)
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ---------------------------------- ----------------- Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya:
whatsapp/wechat/sms 019-5753504
 …

Mencari side income tambahan?

Assalamualaikum w.b.t
Hari ini saya nak ajak awak-awak yang sedang mencari bisnes untuk dijadikan sebagai pendapatan sampingan atau tetap, untuk sertai kami dalam bisnes ni.
Berbisnes Shaklee dengan GROUP SHAKLEE NO 1 DI MALAYSIA!
Perkara pertama dalam memilih bisnes ialah PEMILIHAN MENTOR.  
Mentor yang baik akan membawa awak2 kepada kejayaan dunia akhirat. Mentor yang sebaliknya? Naudzubillah.
Jadi saya nak terangkan kelebihan berbisnes Shaklee dengan group saya:

1. COACHING ONE TO ONE Sekiranya awak serious membina empayar bisnes, saya akan bimbing awak secara personal.

2. SISTEM DAN SILIBUS TERSUSUN Saya akan bimbing awak untuk melangkah satu persatu, apa yg perlu awak buat untuk bisnes Shaklee.
3. MENTOR YANG BERPENGALAMAN Saya sudah 4 tahun mengamalkan dan berbisnes Shaklee. Saya pasti dapat menjawab segala persoalan awak dan sama-sama berlari ke puncak jaya.
4. SENTIASA AVAILABLE 24 JAM Saya sentiasa sedia membantu awak di setiap masa awak perlukan. Kerana kita boleh online 24 jam…