Langkau ke kandungan utama

Tips Kempiskan Perut Bak Si Cantik elsa Frozen



Tips Perut Kempis Bak Si Cantik elsa Frozen


Perut kempis sememangnya menjadi idaman semua orang, tidak kira lelaki mahupun wanita. Faktor utama yang mempengaruhi ukur lilit pinggang adalah gaya hidup.

Jika anda tidak amalkan gaya hidup  yang sihat, seperti mengawal pemakanan dan melakukan senaman, amatlah MUSTAHIL untuk anda memiliki perut kempis.

4 Jenis Makanan Yang Perlu Anda Hindari

1.Pemanis Buatan

Elakkan mengambil pemanis buatan yang terdapat dalam makanan pencuci mulut seperti kek dan gula-gula.
Pemanis buatan sebenarnya dihasilkan khusus bagi mereka yang mengalami masalah diabetes.

2.Sayuran Bergas

Tahukah anda, walaupun sayuran amat penting kepada kita dalam menguruskan badan, namun ada beberapa jenis sayuran yang tidak sesuai di amalkan oleh mereka yang nak kurus. Antaranya ialah, brokoli, kubis, kailan dan sebagainya. Jika di ambil secara berlebihan, ianya boleh menyebabkan perut kembung.

3.Makanan Ringan/Awet

Makanan ringan seperti keropok, kentang dan makanan dalam tin merupakan makanan awet yang mempunyai kandungan natrium yang tinggi. Natrium dapat meninggalkan sisa di dalam badan sehingga menyebabkan pembesaran pada bahagian perut dan sekitar kawasan tubuh yang lain.

4.Minuman berkarbonat

Minuman berkarbonat atau minuman bergas mengandungi gula yang sangat tinggi, selain itu gelombang udara yang akan tertinggal di sekitar perut seterusnya menyebabkan perut kembung dan membesar.

Sebaik-baiknya, amalkan minum air putih sekurang-kurangnya dua-tiga liter sehari untuk singkirkan segala toksik yang ada dalam badan.

Tapi anda jangan risau..shaklee boleh membantu anda..jeng jeng jengggg


Tips Perut Kempis Bersama Shaklee


1.Omega Guard

Omega Guard Shaklee menjadikan hormon kita aktif dan meningkatkan keupayaan badan untuk membakar lemak.

Omega Guard mengurangkan lemak yang dihasilkan untuk perlindungan seperti lemak yang tergantung di sekitar organ-organ kita.

2.Lecithin

Lecithin Shaklee membantu memecahkan lemak dan mencairkan lemak terutama kolestrol. Lecithin Shaklee membantu menurunkan atau mengurangkan total serum kolestrol dan menaikkan kolestrol baik (HDL).



Selain Lecithin...

Omega Guard juga kesannya untuk membakar lemak dalam badan☺

Omega Guard memang bagus untuk Kurus dan bagus untuk kesihatan sendi..

Sebab tu Omega Guard ada dalam Set Sendi Shaklee..bila bertambah berat badan mesti kaki selalu sakit di bahagian lutut kan?

Lihat Kedua-dua produk ni fungsi sama je

Iaitu membakar lemak tapi keberkesanan je berbeza..

Lecithin umpama anda kayuh basikal..
Omega guard pulak umpama anda naik moto..
Nak pergi destinasi dan hala tuju yang sama tapi jangka masa sampai ke destinasi pasti berbeza kan?
Haa itu la beza dua produk ni..tu sebab yg mahal lebih pantas

Dah jelaskan?

Tips Perut Kempis dan ikhtiar bersama Shaklee. Hanya 2 langkah mudah !! Bakar dan buang semua lemak-lemak yang tak perlu...

Nak beli shaklee dengan harga ahli?

Klik sini CARA JADI AHLI SHAKLEE


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ---------------------------------- ----------------- Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya: whatsapp/wechat/sms 019-5753504 Fb:Rose Nazyiana Fb Pages:cahayacintaku08.blogspot Email:rosnaziana@gmail.com Cod area besout-sungkai-trolak-slim river-tg malim

Ulasan

  1. saya memilih OMEGA Guard untuk membakar lemak dengan cepat...!

    selain cpt bakar lemak dengan cepat, dpt elakkan dari sifat pelupa....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu..kita sebagai ibu yang pernah melahirkan ada kesan urat putus selepas bersalin..so omega paling untuk selesaikan masalah kuatkan daya ingatan

      Padam
  2. bulan ni promo omega. memang kena borong banyak2 la ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aah..jom rebut peluang bulan ni..boleh hadihkan pada mak ayah yang sakit-sakit kaki tu,anak untuk sist imun dan minda,suami untuk masalah kesihatan

      Padam
  3. jom pakat order omega bulan ni...memang tak rugi punya.

    BalasPadam
  4. Lecithin dan Omega memang pilihan yang bagus untuk kurus.

    Jom Baca: Kenapa Mak Kelihatan Muda

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan setakat kurus..malah kulit muka pun makim cantik..almaklumlah kandungan lecithin ada soya

      Padam
  5. waah...saper2 nak slim ala2 model tu bleh laa consume omega yer
    jom baca:Cara Nak Susu Badan Meriah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kan?hehe..siapa2 yang nak sangat kembali kepada berat asal boleh sangat rembat 1,2 botol bulan ni

      Padam
  6. Wow... seksi tu... memang best lah kalau dapat perut kempis ni... Teringin nak pakai balik seluar zaman bujang dulu2... hihihi


    PETUA ATASI PERUT BUNCIT

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hihi boleh sangat..janji konsisten..tepat pada masanya bulan ni bli 2botol dapat less 5%..jom rebut peluang

      Padam
  7. perghh..perut ala2 model gitu. kena rajin2kan diri buat situp jugak. sblm bersenam telan omega guard. confirm berpeluh2 sbb omega-3 sgt mmbantu dlm penurunan berat badan especially digabungkan dengan senaman.


    testimonial hebat omegaguard




    BalasPadam
    Balasan
    1. Ye betul..apa2 suplemen or ubat kurus kita perlukan sedikit senaman baru cepat tindak balas..

      Padam
  8. Nak perut kempis kena rembat omega guard lebih bulan ni..

    ninyfariza82.blogspot.com

    BalasPadam
  9. Good info.. makanan ringan tu la yg jahat sangat.. konon nak diet amik ringan2.. Tp yg ringan tu la yg menggemukkan.. huhuhu.. kena consistent ngan Omega lah pasni..

    BalasPadam
  10. Memang jahat..makan omega sure kenyang n bakar lemak2 jahat tu..hehe

    BalasPadam
  11. Wah!! Terima kasih untuk info. Saya nak kempiskan perut ☺ ☺

    kurangkan derita sakit gout

    BalasPadam
  12. Best kan kalau perut kempis.. cantik dapat, sihat pun dapat...

    JOM SERTAI MY WEIGHT LOSS JOURNEY

    BalasPadam
  13. Omega juga sangat bagus untuk turunkannparas kolesterol

    BalasPadam
  14. saya [un makan omega untuk kempiskan perut, untuk turunkan berat badan..Saya perasan kalau makan omega dapat kontrol makan, cepat kenyang..

    BalasPadam
  15. mmg jatuh cinta dengan Omega Guard , sbb dulu seluar saiz 30" skrg 28"

    BalasPadam
  16. Omega guard dan lecithin memang gandingan yang hebat untuk dapatkan berat badan ideal anda. Nak kurus..? Ambillah kedua jenis vitamin shaklee yang awesome ini.

    BalasPadam
  17. nak jugak kurus cam elsa frozen :)

    BalasPadam
  18. wah.. baru saya tahu yang makan sayur tertentu macam brokoli & kailan boleh menyebabkan perut kembung ya?
    Huhu..
    Anyway tQ for the tips.. good info sharing :)

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kerana 7 Biji Buah Dokong

Buah Dokong  sangat sedap bila di nikmati beramai-ramai.Lagi sedap bila makan x ingat dunia.Dek kerana kemanisannya ramai yang lupa bahawasanya dokong ini membawa padah kepada  penyebab sakit urat .Dokong tu sejuk orang tua-tua la kata.. 7 biji je pun makan semalam hasilnya Ya Allah sakit sungguh urat dan sengal-sengal badan.Insaf dah xmau sentuh dokong dah..serik weh..memang geram tengok buah ni sebab besar-besar,sebelum ni ok je makan tapi semalam lain pulak jadinya..huk-huk.Dah la buah nya murah sekilo Rm2 je semalam tamak haloba beli sampai 5kilo..haha padahnya diri sendiri yang sakit.Lepas ni hati-hati ya memilih buah kegemaran anda.Pastikan tidak berlaku sebegini kerana siksanya sakit urat orang yang pernah alami je dapat rasakan Tapi sikit pun xrisau sebab ostematrix penyelamat segalanya.Thanks Ostematrix!!! Jom click sini ramai-ramai tengok  OSTEMATRIX BUKAN SEKADAR KALSIUM Nak dapatkan produk shaklee? Boleh lihat detail dibawah untuk membuat sebarang belian.Kon

Petua Hilangkan Parut Jerawat Dengan Vitamin C Shaklee

Petua Hilangkan Parut Jerawat, Gatal-Gatal dan Selaran Matahari Parut di bahagian muka atau badan akibat dari jerawat, gatal-gatal disebabkan allergik atau parut akibat selaran matahari akan bertukar menjadi kehitaman. Wajah akan nampak kusam dan tidak bermaya. Begitu juga dengan kulit yang lain. Parut terbentuk dari proses penyembuhan luka secara semulajadi. Sebab tu la bila jerawat dah mulai kering, ia akan meninggalkan kesan hitam. Atasi parut jerawat dengan; Daun Lidah Buaya - Digunakan sejak zaman dahulu lagi. - Mempunyai asid amino dan lignin yang amat baik untuk merangsang pertumbuhan sel-sel kulit baharu. - Ambil beberapa helai daun lidah buaya, kemudian ambil lendirnya. - Sapukan lendir tersebut pada parut atau kulit wajah sekurang-kurangnya tiga kali seminggu. Kulit Kayu Manis - Kisar atau lumatkan beberapa batang kulit kayu manis dan jadikan serbuk. Campurkan bersama sedikit air dan sapukan pada parut. - Merupakan sejenis rempah ratus untuk menambah

INFO:KHASIAT BUNGA KANTAN

INFO KHASIAT BUNGA KANTAN: Assalamualaikum SEMUA.. Sejak akhir-akhir ini kecoh dengan kenaikan harga bunga kantan 2 batang rm10 pun hado...tapi saya xbeli sebab dibelakang rumah pun ada..ehe selalunya kita menggunakan bunga kantan di dalam masakan asam pedas, laksa dan nasi kerabu betul tak?? tahukah anda bahawa sebenarnya bunga kantan ni banyak khasiatnya??? untuk buahnya ➡ boleh merawat penyakit telinga untuk bunganya ➡ jus diminum dan dimakan mentah untuk tujuan mewangikan badan.. daunnya ➡untuk mencuci kudis,lebam dan luka..dan juga boleh digunakan dalam mandian wanita selepas bersalin.. batang lembutnya ➡boleh dimakan dan direbus untuk mandian dan mewangikan badan.. sebenarnya... bunga kantan ini boleh dimakan mentah dibuat ulam dan itu yang lebih baik sebab khasiatnya tidak banyak yg hilang.. Tapi yang paling best bunga kantan untuk pembikinan LAKSA laksa mak saya paling sedap kat dunia.. Dapat tengok je lah..kalau nak sila masuk dapur masak laksa ya.