Langkau ke kandungan utama

Ostematrix Bukan Sekadar Kalsium

Struktur penting di dalam tubuh badan manusia adalah tulang.Badan kita memerlukan Kalsium yang mencukupi untuk mengekalkan kesihatan tulang kita.Kebiasaanya mereka-mereka yang tidak gemar meminum susu akan menghadapi masalah seperti sakit-sakit kaki,Sakit badan kiranya badan xselesa lah..sengal sana sini

 Tulang merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti jantung,paru-paru,hati,ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-oto tubuh kita secara bebas.Mengekalkan kesihatan secara optima adalah sangat penting untuk mendapatkan kesihatan yang menyeluruh.


◆KENAPA OSTEMATRIX??◆

-Ostematrix membekalkan nutrien-nutrien penting termasuk kalsium yang dapat membantu kita dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.Ianya juga mengandungi magnesium,vitamin D dan mineral zinc,tembaga dan manganese untuk membantu dala memelihara kesihatan yang baik.Tablet yang bersaiz kecil dan disalut licin juga mudah ditelan(sajian harian sebanyak 4biji tablet sehari dan untuk mendapat hasil yang lebih baik ambil 2 biji siang dan 2 biji sebelum tidur)

*kerana ianya lebih daripada sekadar kalsium*

Ostematrix membekalkan;

◆1000mg(100% pengambilan harian)unsur Kalsium daripada sumber-sumberbyang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semulajadi

400mg(100% pengambilan harian)magnesium untuk membanru menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkan tulang

◆400 IU(100% DV)vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium

Kebaikan Ostematrix;

◆Membina tulang dan gigi yang kuat

◆Membantu mengekalkan bacaan tekanan darah yang normal

◆Membantu mengurangkan  simptom-simptom senggugut(PMS)seperti perut kembung(Bloating),kekejangan(Cramps),retensi air(water retention),mudah meradang(irritability)dan kemurungan(moodiness)

◆Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf

◆Membantu perkembangan tubuh badan normal

◆Membantu proses penyimpanan dan pelepasan sesetengah hormon

◆Merendahkan kandungan fosfat bagi mereka yang mengidap penyakit buah pinggang yang kronik

Sebab itu pengambilan sumber kalsium tidak boleh dipandang ringan ya


Berminat untuk mendapatkan suplemen shaklee boleh hubungi saya..


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. ---------------------------------- ----------------- Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh menghubungi saya: whatsapp/wechat/sms 019-5753504 Fb:Rose Nazyiana Fb Pages:cahayacintaku08.blogspot Email:rosnaziana@gmail.com Cod area besout-sungkai-trolak-slim river-tg malim

Ulasan

  1. Saya pun salah seorang peminat ostematrix ni... Bila badan rasa penat yang melampau, cepat-cepat telan 2 biji sebelum tidur.. Mesti cuba!!

    Jom baca ni juga>> Petua Tambah Darah Bagi Ibu Hamil

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Petua Hilangkan Parut Jerawat Dengan Vitamin C Shaklee

Petua Hilangkan Parut Jerawat, Gatal-Gatal dan Selaran Matahari







Parut di bahagian muka atau badan akibat dari jerawat, gatal-gatal disebabkan allergik atau parut akibat selaran matahari akan bertukar menjadi kehitaman. Wajah akan nampak kusam dan tidak bermaya. Begitu juga dengan kulit yang lain.

Parut terbentuk dari proses penyembuhan luka secara semulajadi. Sebab tu la bila jerawat dah mulai kering, ia akan meninggalkan kesan hitam.

Atasi parut jerawat dengan;

Daun Lidah Buaya

- Digunakan sejak zaman dahulu lagi.
- Mempunyai asid amino dan lignin yang amat baik untuk merangsang pertumbuhan sel-sel kulit baharu.
- Ambil beberapa helai daun lidah buaya, kemudian ambil lendirnya.
- Sapukan lendir tersebut pada parut atau kulit wajah sekurang-kurangnya tiga kali seminggu.

Kulit Kayu Manis

- Kisar atau lumatkan beberapa batang kulit kayu manis dan jadikan serbuk. Campurkan bersama sedikit air dan sapukan pada parut.
- Merupakan sejenis rempah ratus untuk menambah perasa dalam makanan.
- Dik…

Pengedar Shaklee Tanjong Malim

Sedang mencari Pengedar Shaklee Tanjong Malim Yang boleh COD(cash on delivery) sekitar kawasan Upsi, Taman Bernam, Taman Slim, Ketoyong, Taman Segar, Simpang 4,Taman Berop, Proton City, Sekiah Makmur, Behrang, Slim River, Besout

Saya Rosnaziana boleh panggil saya puan ros @kakros  Pengedar Shaklee yang sah sedia membantu Dan Akan Cuba sedaya upaya memberikan servise COD Yang terbaik kepada anda In Shaa Allah. pos pun boleh tau,postage seluruh negeri termasuk sabah dan sarawak


Set Suplemen shaklee yang istimewa untuk warga Tanjong Malim

1.Kesihatan Wanita/Lelaki
2.Kecantikkan Wanita(jerawat,jeragat,kulit kering,kulit kusam)
3.Kesihatan Umum
4.Set Hamil
5.Set Berpantang
6.Set Ibu Menyusu
7.Set Kurus
8.Kesihatan Kanak-Kanak
9.Kesihatan Warga Emas
10.Set Resdung
11.Set Asma
12.Set Allergik
13.Set Diabetes
14.Set Senggugut/PMS/Menopause
15.Set Darah Tinggi/Jantung/Kanser/Gout
16.Set Suami Isteri
17.Masalah Rambut Gugur
18.Kecerdasan Otak
19.Detox
20.Antioksidan
21.Sembelit
22.Kesihatan Sendi
23.Kesihatan Tulang

Resepi Kerang Goreng Kicap

Disebabkan weekend ni tak kemana-mana makanya terhasilnya hidangan enak ini..hehe..Dari dapur masterchef harini Kerang goreng kicap in da house


Lebih enak dimakan bersama nasi putih panas-panas..masuk je dalam mulut dah mula merasai kenikmatan manis-manis pedas kerang goreng kicap ni..

Sebelum terliur mari mencatat resepi ini
Resepi Kerang Goreng Kicap
Bahan-bahan;
●Sekilo kerang(dicuci bersih) ●3 batang serai ●3 biji bawang besar bersaiz sederhana ●Cili api mengikut tahap kepedasan(siapa suka pedas boleh letak banyak..siapa xsuka 5 biji pun dah pedas ●1 inci halia(jangan banyak-banyak nanti terlebih bau halia ●5 ulas bawang putih (Semua bahan diatas diblend bersama air) ●Kicap ●Gula●Garam






Cara-cara menyediakan
1.bahan yang diblend di tumis sehinga naik bau dan pecah minyak2.masukkan kerang gaul sebati dan tuang kicap 3.tambahkan perasa gula dan garam secukup rasa 4.goreng hingga kerang terbuka mulutnya..hehe 5.Tadaaa..siap dan boleh dihidangkan dan makan dengan nasi panas-panas ye..
Selamat…